miercuri, 23 decembrie 2009

Miros de Portocale :]

E Ajunul Craciunului si toata lumea e fericita... se fac ultimele retusari, si ultimele cumparaturi pentru Craciunul PERFECT. Magazinele sunt pline de oameni care cauta cadouri pentru persoanele dorite, nepasandu-le de banii pe care ii vor cheltui...vine un nou an, si in aceasta parte a anului cu toti trebuie sa fim buni si darnici...doar asta e spiritul Craciunului.

Merg pe strazile inzapezite,pline cu oameni agitati si ninge usor; cu totii zambesc!.. Sunt cu prietenul meu D. cu care povestesc despre nuconteazace si ne distram de minune, facem planuri pentru petreceri si radem cu veselie...

- La Naiba! Trebuie sa ajung acasa! ma omoara mama daca pierd autobuzul...trebuie sa o ajut cu cadourile... am fugit:|.
D.: - Ok, see ya latter, bye!

Fug spre autobuzul care deja era in statie, plin cu oameni care mergeau spre casele lor, plini cu bagaje si cumparaturi... [oh nu, nu o sa mai am loc]; si totusi surprinzator am intrat inghesuit pe geamul din fata a autobuzului care imi strivea nasul... apoi am avut un moment de vis, vedeam fulgi cum cadeau incet din abisul cerului si ajungeau pe pamant intr-un ritm de dans.. vad copii jucandu-se cu zapada si milioane de luminite de pom... A venit craciunul!
Ajung acasa, desi degerat si infrigurat cand intru un miros dulce de portocala ma curpinde si ma duce intr-o alta lume... intru la caldura si vad pomul de craciun mare si bogat impodobit in sufrageria mare care astepta sa vina Mosul... ma simteam bine, zambeam inocent si ma uitam in gol, nu ma gandam la nimic; eram doar foarte fericit pentru tot ce e in jur :].
.
.
.
Imi beau ciocolata calda, alaturi de cei dragi, in jurul pomului si povestim, colindam, si radem; asteptam colindatorii care vor sosii din clipa in clipa si pe Mosul plin cu daruri care va veni obosit dupa atata drum si poate,poate va poposii aici pentru cateva clipe alaturi de noi la o ciocolata calda si fursecuri aducand cu el iubire in inimile tuturor.
Hmmm, un Craciun perfect, as zice eu...

Cioc cioc!
"A venit Mosul!"
Craciun Fericit Tuturor! :] Jh.

Un comentariu:

  1. Have the Hap-hap-happiest Christmas dear!:))
    May all your wishes come true in the next year. Allow the divine light to overwhelm your soul on Christmas Eve.
    Have yourself a Merry Little Christmas just like in your story.
    [O dau pe engleza acuma:))...Luvssss!]

    RăspundețiȘtergere