luni, 7 decembrie 2009

Dance in the Dark...

Ma aflu intr-o camera intunecata, fara nici o sursa de lumina, fara nimeni in jur... sunt doar eu. Am parul dezordonat si hainele rupte... dar aud sunetul linisti si dansez... dansez si te astept pe tine, unde esti?

Descult pe podeaua prafuita, pasii ma conduc spre tine... oriunde ai fi tu, acolo departe unde probabil nu voi ajunge niciodata, dar am speranta si continui sa dansez, continui sa lupt fara a-mi fi frica de creaturile intunericului care imi pot sfasia inima in mii de bucati...

Se deschide o usa... camera se lumineaza si observ o sclipire a ochilor cuiva, esti tu? ai venit insfarsit?... apoi totul se intuneca si raman nedumerit de cele intamplate, intrebarile curg in mintea mea si ma duc intr-o stare de nebunie... ma aproprii cu frica de usa masiva de lemn ce era in celalt capat al camerei, fiecare pas era tot mai greu si rasuflarea tot mai rara, simteam ca ma sufoc cu fiecare clipa care trecea si aveam momente de slabiciune care imi spuneau sa ma opresc si sa dau totul inapoi, dar eu sunt un erou in sinea mea... voi lupta...
Ajung la singura creatura existenta in intunericul infinit, usa... o ating bland dar ii simt furia monstruoasa, incerc sa o deschid dar parca ceva ma opreste, ceva imi taie rasuflarea si lacrimile incep sa imi curga pe obraji; stiam ce urmeaza...
Deschid usa si lumina imi orbeste vederea pentru cateva clipe, ma folosesc de auz si miros pentru a te recunoaste... nu simt nimic, ma simt gol si neputincios; vederea imi revine in urmatoarea clipa si observ un plic pe podeaua prafuita....il ridic, il deschid...

Totul s-a sfarsit, nu te voi mai gasii niciodata... Adio!

2 comentarii:

  1. hmmm....esti romantic si tragic..
    "o ating bland dar ii simt furia monstruoasa" (usa)
    mm....usa are "o furie monstruasa"
    ai terminat prea brusc.. mai continua tragedia cu plicutl, trebuie sa fie mai dezvoltat...
    inteleg ca ai vrut sa fie totul asa de imprevizibil....dar daca ai tine suspansul mai mult s-ar termina mai "tragic"

    daca nu te cunosteam ziceam ca esti un tip depresiv care are probleme cu capul, dar cum e si descrierea ta "n the wrong time, I'm revealing the most deepest feelings i have..."

    In concluzie: Suna bine :*
    ai grija de tine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ok...l-am citit, mi-a placut. Ai scris structurat si ai pastrat o oarecare unda de "suspans-dar-stiu-ce-urmeaza-si-mi-place-ce-citesc-pentru-ca-ai-insiropat-textul-de-l-a-gasit-nebuneala."(:x) Si asta e un lucru extraordinar. Nu stiu daca intelegi ce vreau sa zic, dar fie.
    La sfarsit insa am simtit un impuls incontrolabil de a-ti critica putin capodopera.:D Intrebare: Dupa ce ai vazut plicul, where the hell a disparut fiinta aia vie cu furia monstruoasa? Ai pierdut-o, o tot pierzi, dar traiesti cu gandul asta. Si ii mai spui si adio de fiecare data cand te lasa. Cat bun simt pe capul tau, my dear.:D Si mai exact, ce contine plicu ala pus in-the-middle-of-nowhere?:> Si totusi, "chestia" aia soulless ar trebui sa studieze bunele maniere si sa-ti raspunda politicos. Pare fara noima ce zic, nu?
    Well...ca sa nu fiu in antiteza cu subiectul, iti zic ca mi-a placut, desi m-au tulburat usile si fiintele. Prea mare amalgamul de suspans la un moment dat. Faci lumea sa nu mai respire.( :)) ) Si totusi, a fost interesant.
    Take care my sweetheart si keep up the good job you do.
    A BIG xoxo. Laura.:D

    RăspundețiȘtergere