vineri, 4 decembrie 2009

Reborn in a new place...

Stau si ma gandesc, oare de ce sunt tocmai eu cel care vrea atatea lucruri irealizabile in aceste zile si de ce sunt eu cel care trebuie sa fie mereu mai sensibil?

Probabil locul in care ma aflu nu este potrivit , dar unde... unde voi putea sa scap de masca falsa a mea si sa imi dezvalui adevarata fata, pe mine cel adevarat si natural. Traiesc intr-o lume noua, sub forma unei creaturi stravechi care se adapteaza si evolueaza pentru a supravietui...dar cate o data doar instinctele primare nu sunt deajuns, simt nevoie de ceva mai mult... mi-e sete si vreau sa imi potolesc pofta

... pofta de dragoste.

Un comentariu:

  1. Ionut...
    Scriu aceste randuri ascultand Last Christmas de la Wham (nu stiu de ce am simtit nevoia sa precizez acest lucru, dar nu trebuia ignorat si poate pana la urma a avut si acesta o mica contributie la sentimentul care m-a incercat dupa ce ti-am citit postul)
    Tu esti o fiinta speciala si meriti pretuit pentru ceea ce esti. Ti-am mai spus-o si ti-o mai spun: Nu trebuie sa te lasi niciodata daramat de cuvintele unora care nu merita.
    U should shine like the brightest star forever!
    Si by the way... nu mi-am dat seama pana acum ce frumos scrii. Very profound. Keep up the great work!
    XOXO...your perfect stranger, Laurita.:)

    RăspundețiȘtergere