luni, 21 decembrie 2009

Stripper Bitch!

Se face seara, iar viata mea incepe ca a unui vampir dornic de distractie... In timp ce ma pregateam simteam cum aceasta seara va fi ceva de neuitat, desi singur ma voi distra...

Intru in club si ma indrept direct catre barul plin cu bauturi care ma asteptau... Fetele erau singure si asteptau startul la distractie, deoarece aerul era monoton si toti erau plictisiti. Imi comand un martini si incep sa ma simt bine, sa ascult muzica care ma facea sa dansez...priveam luminile stridente are ma ameteau si ma gandeam ,,care va fi prima?".
La intrare apare o blonda inalta, cu niste ochi sclipitori si pregatita pentru petrecere... ma fermecat inca de la intrare, si m-am hotarat ca ea sa fie victima mea din seara asta... ea sa fie cea pe care o voi seca de energie si de viata, sa fie jucaria mea din seara asta... Comand inca 2 martini si merg la ea la masa, imi schiteaza un zambet si apoi am inceput sa vorbim... era frumoasa si debea mai auzeam muzica asurzitoare si luminile stridente eram din ce in ce mai slabe... se uita la mine si simteam cum ma topesc. Am pierdut numarul de martini comandate... incep sa dansez impreuna cu ea, iar dupa noi au inceput alti si alti... era vreme de petrecere, dans continu si multa bautura; mi-am pierdut portofelul si nu stiu cat este ora...surprinzator primesc incontinuu bautura si ma simt din ce in ce mai bine alaturi de ea, blonda necunoscuta la care inca nu ii stiu numele, cu un zambet fermecator care ma face sa imi doresc mai mult... sa o ating si sa o simt cat mai aproape; in urmatorul moment ii simt buzele lipite de ale mele si cum palmele imi traspira usor... dar de ce? eu eram cel care cauta o victima si intr-un sfarsit am cazut eu prada unei capcane de dragoste... Inchid ochi si ma simt bine...

Deschid ochii si e dimineata... sunt intins pe jos in fata clubului cu camasa dezordonata si cravata legata de un picior.. incerc sa imi aduc aminte ce s-a intamplat dupa acel sarut si nu pot datorita durerii imense de cap si gustul stupid de acool din gura... Ma intrebam unde e blonda fermecatoare care m-a facut s aimi pierd mintile, si de ce m-a lasat singur aici...

Ma ridic, si ma consider norocos ca am reusit sa ma distrez desi eu am cazut victima... imi iau haine si inainte de a pleca un bilet cade pe jos: ,,Hey, I realy like you... how about breakfast togheter at Ouest, and don't forget starbucks. 9 a.m. With love S." Si totusi ma simt parca implinit... desi miros a alcool si stau la 5 strazi distanta si mai am 10 minute sa ajung la intalnire... totul pare perfect.

Un comentariu:

  1. Hopa!
    Si hangover sa fii ca tot ai intalnire cu tipa!:>
    Oh da! Ai avut un aer de Chuck Bass in postarea asta sau mi s-a parut mie? Oricum...foarte simplu, dar frumos. A wild night descrisa superb! ...as always
    Perfect mai Mr Casanova! Luv it!
    Until next time...XOXO,
    Laurette.

    RăspundețiȘtergere