vineri, 22 ianuarie 2010

Photographs

Trecem prin locurile cunoscute, si avem mereu cate o fotografie care ne trezsc anumite amintiri despre acel loc...

Stau si ma uit in jurul meu, imi aduc aminte de zilele frumoase din trecut... la imaginile procesate de creier ca fiind amintiri, amintiri care ma fac sa ma simt bine... vad vesnicele scari pe care stateam mereu, dar lipseste sufletul locului... lipseste acea persoana draga care a disparut din viata mea probabil pentru vecie. Ma simt singur si incerc sa caut un nou suflet care sa fie zidit in acele scari, in speranta ca de data asta va ramane acolo pe veci.
Ma intorc pentru o secunda cu ochii inlacrimati si te vad pe tine, din nou... esti la fel cum te-am vazut in ultimele clipe petrecute impreuna. Credeam ca inceri ca spargi uriasul glob de sticla in care sunt inchis, pentru a ajunge la mine, pentru a fi din nou un tot fericit care vor ramane pe veci pe acele scari pline de dragoste si de pasiune.

Iti urmaresc fiecare pas, te analizez si pari altfel... poate e mai bine sau poate la fel ca atunci cand te-am cunoscut. Te privesc si visez, imi aduc aminte de toate clipele frumoase pe care le-am lasat in urma, sperand ca poate le putem continua si de data asta sa fie mai frumos, mai multa dragoste si pasiune... sa iti simt buzele calde si zemoase care ma faceau sa tremur si sa te simt inapoi in bratele mele, sa te tin bine... sa nu poti evada vreodata.

Dar schitezi un zambet fals pe figura ta care o data o adoram si visam mereu, si pasesti mai departe fara sa te uiti inapoi... facandu-ma sa ma trezesc la realitate si sa nu uit ca tot ce visez eu sunt doar amintiri, care in viitor vor fi la fel... simple potografii a trecutului... sau cele mai valoroase comori din viata mea, si a oricarui om [i will never forget you.]

,,Don't ever burn the photographs of life, once you done that, you'r a walking ghost with no fealings, anymore."

Un comentariu:

  1. Same old sad Jh. here.[sa nu zici ca te-am facut batran:D]
    Dar sa stii ca-mi place. Poze, amintiri...m-ai intristat si pe mine. Damn it, you! Let that fuckin' sun shine already!
    xoxo

    RăspundețiȘtergere