miercuri, 16 decembrie 2009

Sper.

Totul a durat o secunda, pentru a-mi da seama de greseala imensa facuta... pentru a regreta tot ce am facut si pentru a incepe sa ma urasc...
Sunt gol, dezbracat de minciuni si de lucrurile false si ma vezi asa cum sunt... plin de defecte si de adevaruri socante, care imi pot deteriora masca falsa pe care o port in fata lumii pentru a ma integra in societatea animala.

Vi spre mine si incerci sa imi vezi goliciunea... ma uit la tine cu ochii inlacrimati si tristi, dar tu zambesti malefic, ma faci sa ma simt tradat si pierdut, pierdut in labirintul increderii de unde nu voi iesii prea curand si il voi strabate singur si cu teama in suflet. O lacrima imi curge pe obraz si apoi izbucnesc in plans... ,,imi vezi lacrimile, esti prima... mi le gusti si simti gust de frica si de dezamagire...sunt amare."
Sper sa gasesc calea pentru a iesii din labirint si pentru a putea sa fiu din nou acea persoana cu o masca pe fata, vazuta de toti... dar tu vei sti defapt ce se afla dupa, cata suferinta si cat regret pentru ceea ce sunt...

Sper...

Un comentariu:

  1. Cred ca stiu la ce te referi in postarea asta. Si iti spun sa stai linistit... pana si cele mai mari greseli pot fi reparate. Si ai sa vezi ca odata cu trecerea timpului...se vor uita toate "secretele" intr-un fel sau altul.
    Su stii ca..."errare humanum est".....dar ar mai fi o continuare a expresiei valabila si pentru tine my dear:)...
    Errare humanum est sed perseverare diabolicum.
    A gresi e omenesc, dar a persevera (in greseli) este diabolic.
    Oricum...liked it!:*
    XOXO...Laura...:D

    RăspundețiȘtergere