sâmbătă, 5 decembrie 2009

Mi-e sete...

Nascut cu pofta de dragoste, si totusi nu o pot stapani... unde e persoana cu care imi pot impartii o parte din viata, scurta sau lunga, si cand o voi gasi?
Intrebari mari pentru varsta mea... dar totusi e in mine ceva si vrea sa iasa, e ca un animal salbatic ce devine tot mai puternic dupa cum trec zilele in singuratate fara nimeni alaturi si care urla in interiorul meu ,,Mi-e sete!".

Reincarnat in acest corp, caut persoana negasita in trecut pentru a o iubi... caut fericirea probabil neavuta niciodata, si pe care nici in aceasta viata nu o voi gasi.
Unde esti? te caut disperat printre zilele vietii... sunt multe si e greu, ma doare ca nu esti aici...

Momentele in care ma gandesc daca am gasit deja ce am nevoie, izvorul care va potoli setea animalului si sursa mea de fericire vesnica... au fost multe persoane, desi una m-a marcat pe viata si caut persoane asemanatoare ,,ei"... Daca era persoana potrivita de ce am lasat-o sa plece fara sa lupt, sau nu am luptat destul?

Am pierdut, viata mi-e supusa acestui blestem de a indura singuratetea si de a tine animalul insetat. Am pierdut o lupta, dar nu si un razboi...

"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet." (William Shakespeare)

4 comentarii:

  1. "By a name
    I know not how to tell thee who I am."...
    Fericirea despre care vorbeai o gasim cu totii in the end. Trebuie doar ca fiecare sa-si astepte randul, sa nu se impinga si sa stea drept pana il striga destinul sa-si ia portia de fericire.
    In the right time, in the right place, toate vor curge de la sine, desi, cateodata stiu cat de greu e sa tot astepti; sa inghiti in sec, sa strangi pumnii atat de tare incat sa simti cum unghiile iti patrund in carne si ajung la sange...
    Dar toate cu un scop. Care e ala nu il poate stii nimeni decat tu. In adancul sufletului stii ca esti cineva si ca ai un loc pe pamanutul asta.
    As I said...you just have to wait.
    XOXO, Laurita...

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori e mai bine sa ramai singur o vreme. Sa stai singur, sa traiesti tu cu tine, si sa gandesti in adancul problemelor, fara graba, fara presiune. Bezna cosmogonica in care te zbati tu acum, o sa dispara, incet, cu timpul. Niciodata sa nu renunti, niciodata sa nu de dai batut. Retine, NU exista nimic nerealizabil. Tot ce iti doresti cu adevarat, se indeplineste.

    Te pup si te iubesc,

    Anda

    RăspundețiȘtergere
  3. vai deci e superba


    chiar ai talent

    bravo kidd

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. kidd

    fericirea la un moment dat vine singura.... ea e undeva ascunsa in adancul sufletului si de putine ori iese la suprafata... tot ce pot sa spun este sa lupti in continuare si niciodata sa nu crezi ca ai fost invins... e adevarat ca sunt diverse momente peste care nu poti trece dar trebuie sa stii ca vei reusi

    eu probabil ca nu sunt cea mai in masura persoana pt a`ti apune ceea ce iti spun acum...

    dar vreau sa stii k tin mult la tine asa cum am facut`o mereu si in orice moment dificil al vieii imi poti spune orice

    si nu uita ca ....


    ChooCoo te iubeste <3


    capul sus >:D<


    nu esti singur, ai prieteni care te iubesc

    RăspundețiȘtergere