luni, 31 mai 2010

You Make Me Wanna Die!

Ma privesti, observi ceva schimbat la mine... fata prea perfecta pentru o fiinta umana, o fata care te induce in eroare si te face sa crezi ceea ce spune; niste ochii fermecatori care iti arata inocenta... dar asta si urmaream, mi-am retusat malformatile si imperfectiunile pentru a fi perfect pentru tine...mi-am pus o masca pe fata care sa te minta si sa te sece de viata. Naivitatea ta ma facut sa vreau sa gust mai mult din sufletul tau...sa il beau incet pana ramaneai sec, fara viata si fara vise... sa fi o marioneta controlata de mine, dar se pare ca mi-ai luat-o in fata... mereu ai fost asa: un papusar deghizat intr-o marioneta inocenta care isi asteapta victimele.

Pentru asta te urasc...in momentele cand credeam ca devorez un suflet bun, defapt era iluzia produsa de ochii mei orbi, neputinciosi de a vedea mai departe de un costum de proasta calitate.
Am invatat sa nu mai iubesc cu adevarat pana nu mi se ofera viata... sa am viata altei persoane la degetul mic...sa te pot arunca in iadul rece si intunecos pentru totdeauna, sa uit de tine si sa te bantui cu mereu incat sa plangi cu lacrimi insangerate. Te urasc!

Un comentariu: